A legerősebb és legdrágább Ferrari F40 LM egyik példánya új gazdára vár
Ez a különleges és igen ritka versenyautó sokkal erősebb a 478 lóerős normál Ferrari F40-nél.
Ez a különleges és igen ritka versenyautó sokkal erősebb a 478 lóerős normál Ferrari F40-nél.
A kétféle kivitelben érkező Larkin Feroxa alapjait nem titkoltan az Aston Martin Vantage adja.
Hihetetlen, de ez a szuperkönnyű roadster erősebb egy Bugatti Veyronnál.
Méregerős biturbó V8-cal és alacsony tömeggel támad a vadonatúj Lanzante 95-59.
Megérkezett az általunk a közelmúltban testközelből megismert Pagani Huayra Codalunga nyitható tetejű változata.
Íme a vezetési élményre kigyúrt vadonatúj limitált szériás Porsche 911 Club Coupe.
A többféle hajtásláncot felvonultató HF-11 az amerikaiak válasza a brit Gordon Murray T.50-re.
A Mercedes-AMG CLA 45 S Final Edition szedán és kombi kivitelben kapható.
Egyelőre még csak lepel alatt, de már megmutatták a Lamborghini következő limitált szériás szupersportkocsiját.
Érkezőben a McLaren P1 továbbfejlesztett verziója, a P1 Evo.
A Lexus IS 500 Climax Edition egy utolsó szippantás a jóból.
Ez a méregdrága bajor szupersportkocsi a gyártás legelején látta meg a napvilágot.
A Volkswagen Polo Edition 50 egy gazdagon felszerelt limitált szériás születésnapi modell.
Az Aston Martin Valkyrie LM olyan durva, hogy kizárólag versenypályán lehet vezetni.
A japán gyártó egy limitált szériás kivitellel vezeti ki a piacról a Civic Type R-t.
A McLaren 30 évvel ezelőtt i Le Mans-i győzelmének emléket állító különleges 750S-ből nem túl sok készül.
Az életciklusa végén járó Toyota GR Suprából a 3 literes alapmodellt, a kihegyezett Lightweight EVO kivitelt és a non-plus-ultra kategóriás méregdrága A90 Final Editiont is rendesen meghajtottuk.
Ez a bukólámpás hátsókerék-hajtású Lamborghini Diablo SV egyenesen a 90-es évekbe repít vissza bennünket.
Teteje és szélvédője sincs a látványos vonalvezetésű benzinpusztító újdonságnak.
Kétféle búcsúzó szériával és 441 lóerős csúcsteljesítménnyel búcsúzik a Toyota GR Supra.